Kerana mulut badan binasa bang oi!

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.

Hehe. Malam nie Malaysia VS Laos.. Aku memang tabik gila lah dekat Harimau Malaya sebab dah berjaya memenangi AFF Suzuki.. Tapi, ada 1 perkara yang aku tak suka.. Sedang aku layan Facebook, ada seorang member ku screenshot yang ada seorang budak Twitter, Tweet dia akan potong ' anu ' nya bila Malaysia kalah?

Oh! Kau duduk kat mana erk? Dekat Laos ka? Kau duduk dekat Malaysia, kenapa berharap sangat Malaysia kalah? Siap betting nak potong ' anu ' lagi. Haish, tak patutnya. Nak betting pun agak-agak lah ya. Sekarang, dekat laman sosial, kita silap cakap sikit jerp dah kena bash. Inikan, Ya Allah.. Betting benda yang tak patut..

Siapa orang, apa link Twitter aku takmo tunjuk.. Tak perlulah nak hebohkan Twitter beliau.. Tapi, " kalau abang nak cakap apa-apa, abang fikir dulu ya. " Kan, tak pasai-pasai kena bash dekat Twitter saya tengok, dekat Facebook, apatah lagi. Hohoh.. Kalau molek, pergi rumah dia, potong ' anu ' dia ramai-ramai..

P/s: Kerana Mulut, Badan Binasa.

0 orang pengomen yang tercomel ! :

Post a Comment

Cancel Reply

Welcome to my paradise. I hope you all supported my blog and enjoy with my posted!

Followers

Ping Widget

Page Rank
DMCA.com
Kartikel Ping

Alexa Widget