Mana menghilang link SAYS nie?

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.


Aduss.. Dah lama gilakk aku tak posted dekat blog kesayangan aku nie!! Rindu aku tak? Hahahaha!! Sorry lah ya, macam aku kata, kesibukan sedang melanda sekarang. Results UPSR dah dapat 4A1B, jadi nak mohon lah masuk asrama yang bagus-bagus... Kalau korang nak cadangkan, boleh gak... Tapi, dekat area-area Pahang jerp lah ya.. Daerah Bera.. Lepas nie, memang jarang update lah blog ku nie.. Tengok lah macam mana, kalau dapat asrama, pergi.. Kalau tak, sekolah dekat tempat nie jerp.. Hohoo..

Ehh, banyak plak aku bercakap. Yang korang nak tahu sekarang nie kenapa link SAYS dah susah nak jumpa? Alololoo, ciannya... Aku dulu pun confiused gak tak dapat jumpa link SAYS.. Hmm, takpe-takpe. Hari ini,
adik Qimie ada jalan penyelesaiannya.. Tapi, sebelum tuh, klik SINI dulu ya..

1. Login akaun SAYS korang dulu...

2. Tekan butang Specials yang dekat atas tuh.. Macam gambar kat bawah nie..

[+] Klik untuk dapatkan tampilan yang lebih jelas.

3. Pilih iklan yang korang suka atau yang korang nak share tuh.

[+] Klik untuk dapatkan tampilan yang lebih jelas.

4. Selepas tuh, korang akan nampak ada 4 butang dan yang mula-mula ialah butang Share Facebook. Korang klik butang Share Facebook tuh...

[+] Klik untuk dapatkan tampilan yang lebih jelas.

5. Bila dah klik, akan keluar 1 popup. Korang klik butang warna hijau yang tulis ' Share ' dekat bawah tuh..

[+] Klik untuk dapatkan tampilan yang lebih jelas.

6. Haa, dah klik? Kalau dah klik, pastu ada muncul lagi 1 popup Facebook punya. Jadi, kat sinilah link SAYS tuh berada. Tengok dekat gambar bawah nie yang aku dah kotakkan warna merah tuh..

[+] Klik untuk dapatkan tampilan yang lebih jelas.

Jadi, korang dah jumpa link SAYS yang jauh tersorok tuh.. Huhu, memang susah nak cari link SAYS nie semenjak dia dah design baru.. Hmm, aku dah jarang update.. Tutorial Photoshop pun aku terpikir nak buat, tapi idea design apa aku nak buat tutor.. Err, korang tunggu jerp lah posted yang akan datang nanti ya..

Korang boleh start buat duit, tapi jangan lupa klik - klik link aku jugak ya... Hehe..

Sekian, Assalamualaiakum..

0 orang pengomen yang tercomel ! :

Post a Comment

Cancel Reply

Welcome to my paradise. I hope you all supported my blog and enjoy with my posted!

Followers

Ping Widget

Page Rank
DMCA.com
Kartikel Ping

Alexa Widget