Akaun Twitter Najwa Latif Digodam?

Assalamualaikum kepada pembaca yang sudi baca kat teratak aku nie..

Aku baru bangun tidur tadi, then aku nak on Facebook kejap.. Tiba-tiba aku dapat tahu yang Twitter Najwa Latif kena godam? Betul ke? Kalau korang rasa tak betul ke, ape ke.. Jom tengok screenshot kat bawah nie..

[+] Klik untuk dapatkan tampilan yang lebih jelas

Nampak kan? Ini bukan edit or apa. Memang betul. Tapi kalau admin dia dah dapatkan balik akaun tuh, baguslah.

Apa-apa pun, kat dalam dunia siber nie, macam-macam orang boleh buat untuk dapatkan apa yang dia nak. Jadi, jagalah akaun korang dengan selamat ya. Sekurity aku pun belum tentu selamat, kan? haha.

Okaylah, sekian sahaja posting aku hari ini, assalamualaikum..

Link Twitter Najwa Latif: https://twitter.com/NjwaLatif

P/s: Hackers is a genius

1 orang pengomen yang tercomel ! :

This comment has been removed by the author.

Post a Comment

Cancel Reply

Welcome to my paradise. I hope you all supported my blog and enjoy with my posted!

Followers

Ping Widget

Page Rank
DMCA.com
Kartikel Ping

Alexa Widget