Doodles Oh Doodles

Assalamualaikum semua..

Haa, dengar tajuk pun dah tahu kan aku nak cerita tentang apa hari nie.. Hari nie aku nak cerita sikit pasal Doodles.. Aku sebenarnya memang dah lama minat nak wat doodles nie.. Dah lama aku cuba buat doodles.. Akhirnya, aku berjaya juga buat doodles.. Erk? Ada orang tanyalah apa tuh doodles.. Ok, korang boleh tengok dekat SINI apa maksud doodles tuh..

Nak tengok tak doodles aku buat? Hehe.. Doodles yang orang selalu buat doodles Muslimah kan.. Jadi, aku cubalah buat doodles Muslimah.. Jangan kutuk ya kalau kurang menjadi or tak comel macam Muslimah real..

[+] Klik untuk dapatkan tampilan yang lebih jelas
Amacam? Jadilah jugak kan. Haha. Apa-apa pun, aku nak berterima kasih sangat-sangat kepada blog FizGraphic Dot Com diatas tutorial membuat doodles muslimah.. Terima kasih sekali lagi..

Dan korang semua jangan lupa, teruskan bagi sokongan dekat aku untuk buat lebih banyak doodles menarik dan biasakan diri dengan membuat doodles macam abam Apit, pemilik blog FizGraphic Dot Com tuh..

P/s: Usaha tangga kejayaan. Nak berjaya, kita perlukan sokongan. 

0 orang pengomen yang tercomel ! :

Post a Comment

Cancel Reply

Welcome to my paradise. I hope you all supported my blog and enjoy with my posted!

Followers

Ping Widget

Page Rank
DMCA.com
Kartikel Ping

Alexa Widget