Files PSD Background Twitter

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

[+] Klik untuk dapatkan tampilan yang lebih jelas.

Bagi zaman sekarang, memang tak sah kalau tak bertwitter kann? Maklumlah, sekarang nie macam-macam ada laman sosial, macam Facebook, Google+, Twitter dan lain-lain, kann..

Sekarang nie, aku bukan nak cerita tentang semua laman sosial tuh, tapi aku nak kongsi background Twitter yang aku design sendiri menggunakan jari jemari aku nie tau.. Tak ada curi orang lain punya... 

Background Twitter yang aku design nie bukannya cantik sangat, tapi bolehlah sekadar berkongsi dekat korang dan aku design nie pun untuk suka-suka jer... Warna background nie pun aku lebihkan kepada warna HITAM.. Jadi, hanya sesuai untuk lelaki jer kowt...

Jangan risau, aku akan sertakan file PSD dan korang bolehlah download dan re-design balik... Tapi, aku nak mintak tolong jangan buang Copyright dekat Layer tuh erkk.. Sebab aku ada lah share dengan member aku, dia buang Copyright dan mengaku itu design dia.. Sedihh sangat tau takk.. Agak lama kutt aku design benda nie, dan aku packed-kan, tapi dia buat macamm nie lakk.. Huhuhu!

Okay, aku malas nak cerita tentang tuh, Siapa yang makan cili, dialah yang terasa pedasnya kan..
Jadi, sekarang nie aku tak nak lengahkan masa, korang boleh tengok Demo dan Download di bawah:


  • Size background nie tak 100% tepat, jadi jangan marahh kalau tak cantikkk.. Hehe!

DEMO | DOWNLOAD


Enjoy ya! Tapi, jangan padam copyright ya.. Jangan jadi orang yang tak bertanggungjawab sebab buang copyright... Sekian, Assalamualaikumm..

0 orang pengomen yang tercomel ! :

Post a Comment

Cancel Reply

Welcome to my paradise. I hope you all supported my blog and enjoy with my posted!

Followers

Ping Widget

Page Rank
DMCA.com
Kartikel Ping

Alexa Widget