iPhone 4S & Android dalam Photoshop

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

Uihh! Lama nya aku tak update.. Korang rindu aku tak? Tak rindu? Sampai hati.. Hukhukk.. Hahaha! Gurau jak.. Okay, tajuk entri hari ini ialah iPhone 4S & Android dalam Photoshop... Bukannya aplikasi, tapi logo Android dan bentuk telefon iPhone 4S tuh, aku design dalam Photoshop.. Haha, tengah bosan tadi, aku pun buat lah Android dengan iPhone 4S nie untuk suka-suka... Aku harap korang suka!

[+] Klik untuk dapatkan tampilan yang lebih jelas.

Buruk ke? Alahh, jangan kutuk... Suka-suki jerp aku buat... Untuk pengetahuan korang, aku buat nie, tak crop mana-mana bahagian gambar di Google or apa-apa.. Aku cuma tengok contoh jak...

[+] Klik untuk dapatkan tampilan yang lebih jelas.

Orait-orait.. Kalau korang suka, aku dah sediakan sekali dengan file PSD yang siap aku paketkan ia.. Heheh.. Jom download di sini: - via Mediafire | http://www.mediafire.com/?u1x2x1qetgvfirk

Enjoy! Psstt, jangan marah kalo x cantik.. Haa, kalau link dead, bagitahu.. Lastly, kalau aku ada masa, aku akan ajar korang buat iPhone atau Android. Itu pun kalau korang setuju...


0 orang pengomen yang tercomel ! :

Post a Comment

Cancel Reply

Welcome to my paradise. I hope you all supported my blog and enjoy with my posted!

Followers

Ping Widget

Page Rank
DMCA.com
Kartikel Ping

Alexa Widget