Ya Allah, Bantulah saudaraku di Palestin...

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...

Aku rasa sedih sangat-sangat dengan tindakan tentera rejim Zionis. Kesian orang-orang Palestine yang tak henti-henti dan terus dibedil oleh orang Yahudi tuh! Yang lebih kesiannya, kanak-kanak pun turut jadi mangsa keganasan rejim Zionis tuh..


Aku pelik, Israel nie duduk dalam tanah orang, pastu dia nak buat pasal? Apa kebudussnya mereka nie? Hmm, andaikanlah aku nie Ultraman atau Superman, aku nak jerp lanyak-lanyak si tentera Yahudi Laknatullah nie.. Tapi, apakan daya.. Aku hanya manusia biasa dan tak berada dalam dunia fantasi...

Jadi, dengan tanda sokongan aku, aku dah sediakan design timeline yang aku dah buat dan yang telah aku pakai sekarang di Facebook.

Sesiapa yang sudi, bolehlah guna walaupun tak begitu cantik dan kalau BI aku nie failed.. hahah...

[+] Klik untuk dapatkan tampilan yang lebih jelas.
Sebelum aku nak 'mengakhiri' posted hari nie, aku nak minta tolong kepada yang mampu, bolehlah sumbang kepada saudara kita yang berada dalam kesusahan di Palestin nunn.. Korang boleh sumbang di SINI.

Aku berharap sangat-sangat, semua orang-orang Palestin yang sedang berada dalam kesusahan tuh, agar mereka selamat daripada terus-terusan menjadi mangsa kepada rejim Zionis dan semoga Allah S.W.T dapat menurunkan pertolongan kepada mereka.

"Ya Allah! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah. Turunkan lah bantuan mu kali ini kepada orang orang Islam di Palestin, hancurkanlah rejim zionis." Ameen ya Rabbal Alamin.

Sekian, Assalamualaikum..

0 orang pengomen yang tercomel ! :

Post a Comment

Cancel Reply

Welcome to my paradise. I hope you all supported my blog and enjoy with my posted!

Followers

Ping Widget

Page Rank
DMCA.com
Kartikel Ping

Alexa Widget